lördag 19 november 2011

En Summering.

För att ta det lite snabbt. En summering...
Segade på förmiddagen som vanligt. Åkte till bolaget. Köpte öl. Sen shoppingcenter, leta present till kompis, åt lunch, näste shoppingcenter. Köpte present, tillbaks till shoppingcenter #1, gör det självbiltvätt, tvätta bil nr #2.

Snart iväg på kompisens 25 årsfest. Har bestämt mig för att hoppa skjorta och har istället jeans med en hårdrockstshirt. En kavaj över det så känner jag mig nästan överklädd. I och försig en H&M kavaj. Gillar dem, de är prisvärda. 399 kr och, ja, de ser väl i alla fall hyfsade ut. Men det är en kavaj som man kan ha på sig om man skulle få för sig att åka skateboard eller något sådant. Gör inte så mycket om man blir tvyngen att slänga den sen.

Det jag inte hann med idag var att åka till MC-handlaren och kolla ut en par dragging jeans. Är VIP-kund året ut och har därför 10% rabatt på sådant. Tänkte köpa ett par sådana till nästa sommar. Lite smidigare med jeans med inbyggda skydd och kevlar istället för att behöva dra på sig jacka med MC-byxor var gång man ska ut och köra. Dessutom lite skönare att inte ha en massa lager om det är 30 grader varmt.

Men men, nu ska jag ut och dricka några Weissbier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar