lördag 12 november 2011

En solig novemberlördag.

Än så länge har kan jag inte säga att det varit någon direkt produktiv dag.
Har en tendens att ta långa morgnar med kaffe och lite slösurf på helgförmiddagarna. Så även idag.

Det har varit soligt hela dagen så passade på ta vad jag tror blir årets sista motorcykeltur. Tog mitt A-kort i slutet av sommaren och köpte mig en mc veckan därpå. Så har inte hunnit med så många mil som jag velat.
Packade ner min kamera i en väska och tänkte att jag skulle hinna ta några bilder också, men räknade inte med kylan. Redan efter någon mil landsvägskörning frös jag rätt duktigt om händerna och all motivation försvann. När jag parkerade igen i garaget passade jag på att värma händerna mot ljuddämparna och konstaterade att det inte hade blivit några bra bilder. Tar bilen nästa gång jag ska ut och fota.

Han i alla fall att byta min tröja på MQ idag. Sista dagen för byte idag. Vet inte hur jag lyckades köpa grandpa tröjan i fel storlek. Valde ut storlek, tittade bort, och tog tröjan. Först en vecka senare när jag skulle använda den så upptäckte jag att den var i XL istället för M. Märktes rätt tydligen när jag tog på mig den.
Nu är den i alla fall byt.

Och nu ska jag ut för en spel/pizza/ölkväll med en polare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar